ZGŁOSZENIE:
Narzeczeni zgłaszają się najpóźniej trzy miesiące przed planowaną datą ślubu do biura parafialnego, aby umówić termin ślubu i indywidualnej rozmowy.
POTRZEBNE DOKUMENTY:
1. Narzeczeni powinni zawierać sakrament małżeństwa w parafii zamieszkania narzeczonej lub narzeczonego. W przypadku gdy narzeczeni nie mieszkają w tutejszej parafii, a pragną zawrzeć sakrament małżeństwa w naszej parafii, należy dostarczyć licencję od ks. proboszcza parafii zamieszkania, który kompletuje wszystkie dokumenty i na ich podstawie wystawia wspomnianą licencję
2. Akt chrztu obojga narzeczonych (aktualny, tzn. nie starszy niż trzy miesiące). Nie jest on wymagany, jeżeli narzeczony(a) został(a) ochrzczony(a) w naszej parafii
3. Świadectwo ukończenia katechezy z zakresu szkoły średniej
4. Dowody osobiste narzeczonych
5. Świadectwo ukończenia katechezy przedmałżeńskiej
6. Zaświadczenie o uczestnictwie w trzech spotkaniach w Poradni dla Narzeczonych
7. W przypadku zawierania małżeństwa konkordatowego należy dostarczyć dokumenty z Urzędu Stanu Cywilnego
8. Jeżeli kandydaci zawarli już związek cywilny przedstawiają stosowny dokument, w przypadku wdowców i wdów konieczny jest również akt zgonu zmarłego małżonka